Come here summer!

Okej, nu ska jag verkligen försöka att ta tag i det här och skriva lite. Har verkligen inte haft någon lust, har bara velat ta det lugnt senaste tiden och försöka koncentrera mig på skolan. Nu är det bara några få prov kvar och sen är jag äntligen klar! Fick även ett brev från Nacka Gymnasium för några dagar sen, linjen jag har sökt in till togs bort så nu har jag bara 2 val kvar. Men det är lugnt, dock vill jag veta om jag kom in eller inte.
Nej, nu tänker jag inte sitta och tänka på gymnasium! Det är ju snart påsklov och bara några veckor efter det är det sommarlov! Sommaren 2011 kommer nog bli den bästa sommaren hittills, längtar som bara den! Tänk, massa varma dagar och bara ligga och schteka! Åh!
Den hr helgen tänkte jag ta och försöka skriva mer eftersom att jag ändå ska till Gävle! Ska faktiskt bli ganska skönt att åka iväg i några dagar, sen så börjar skolan igen och då är det ju ändå bara 5 dagar kvar till påsklovet! Nu blir det Vakna! med the voice och sen ska jag försöka klä på mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test