It's a wonderful life.

Har precis kommit in från att ha fotat några blommor ute på tomten, blev så himla överlycklig när jag var påväg hem och fick syn på alla blommor vid vårt staket! Har precis gjort klart lös och förståelsen i engelska nationella, så grymt underbart att det bara är uppsatsen och det muntliga kvar! Nu ska jag fixa mig lite lunch, duscha, packa och sedan åka bil i ett antal timmar och plugga SO.
Åh vad jag är glad idag känner jag! Fast det är ju klart, min älskling kommer troligen hit om en vecka, jag har bara två prov kvar innan lovet och det är helg!
(Kolla vad fina blommor vi har på våran tomt, kommer flera bilder om i ett inlägg om ett litet tag.)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test