Jehovas vittnen.

Fick besök av Jehovas vittnen idag innan jag skulle till bussen och fick dessa två häften, ett om vad man ska göra när en nära går bort och en om Jesus. Såklart blev jag lite smått glad eftersom att jag är intresserad av religion och slog direkt upp om varför Jesus dog. I slutet av dessa sidor hittade jag denna text.
WTF?! Vadå evigt liv? Hur fasen ska man kunna få evigt liv bara genom att lära sig om någon som inte finns! Åh vad jag blir irriterad, vi kan inte få evigt liv! DET GÅR INTE OCH DET KOMMER ALDRIG ATT GÅ! Jag förstår mig helt ärligt inte på kristendom ibland. Är det någon som förstår vad de menar med evigt liv, snälla förklara det för mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test