Piercad!

Såhär cool och fiskig var jag idag! Hade en ganska bra dag, satt och spelade spel nästan hela dagen och efter lunchen åkte jag iväg till Forum. Fick ett nytt hål i örat och jacka med mig hem.
Kolla så fint det blev, fick dock bli ett lite mindre örhänge eftersom att versionen som var lite större var slut. Jag är nöjd ändå. Fick även tillbaka alla nationella prov i svenska idag, fick VG på alla delar! Så glad är jag, kanske kan höja mig den här terminen.
Imorgon är det dags för den sista skriftliga delen i nationella prov i engelska, gud vad skönt det ska bli när alla prov är klara! Nu måste jag sätta igång att plugga lite inför SO-provet på fredag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test