130411

Åh fy fasen vad slut jag är efter idrotten. Vill bara lägga mig ner och dö ett litet tag, men det har jag inte tid med jag måste ju skriva på SO:n så att jag har den klar till på fredag. Förutom den extremt jobbiga idrotten med fys och handboll så har jag haft en väldigt bra dag, eller inte. Allt gick bra under nationella, men när väl slöjden hade börjat så gick allt bara åt helvete.

Till lunch blev det såklart påskbord också, hur gott som helst och duktig som jag är drack jag faktiskt vatten istället för påskmust! Imorgon kommer vi säkert ha en mysig dag också. Börjar fem i 9 och ska kolla på skolan talangjakt sen han vi kanske lite svenska och på svenska/engelskan ska vi kolla på The crow. Efter lunch blir det två utav mina favoritämnen, matte och NO.
Nu måste jag fasen ta tag i plugget och sluta sitta och vara tjock!
(Blogg.se är CP som inte vill ladda upp bilderna som jag vill ladda upp, damp.)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test