The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.

Mitt rum just nu, inte det mysigaste. Dock kommer det vara mycket mysigare och snyggare om några dagar då vi har fått hem min nya säng och kan möblera om lite i alla fall. Sitter i alla fall i min säng och lyssnar på musik, har inte gjort så mycket idag. Har pluggat samhälls ekonomi, vad smart jag låter när jag skriver samhälls ekonomi istället för SO. Haha! Har spelat kort med min underbara familj också, jag vann nästan. Kvällen kommer att spenderas exakt som alla andra i Sveriges, i soffan framför Solsidan.
Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

vem är din favoritsångerska ?=) kram <3

2011-02-21 @ 15:56:11
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test