10511

Precis såhär är mitt humör idag, ena sekunden är jag hur lycklig som helst och nästa sekund är jag hur jäkla förbannad som helst. Hmm, undra vad det kan bero på?

Går dagen var riktigt grym! Felicia kom hit vid 6, vi åt middag och sen laddad vi ner ett spel vid namn Amnesia. Det var verkligen hur läskigt som helst, man var i ett gigantiskt hus med massa monster och man kunde inte död monstrerna bara gömma sig! Åh fysatan vad vi skrek. Som tur var så kom Alex och Hugo efter ett litet tag och vi drog till Alex. Satt och snackade, kollade på TV och spelade Amnesia där också. Laddade ner Paranormal activity 2: Tokyo night och det var fasen den läskigaste filmen jag sätt! Vid 3 bestämde vi oss för att traska hemåt och jag lyckades komma i säng 4 imorse.
Idag var det bara att gå upp vid 9, äta frukost och sen ut på tomten för att fixa i växthuset i det fina vädret. Nu är det grått så ligger i min säng och ska hämta fruktsallad och ett glasvatten, sen blir det film!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test