Rädda Östersjön!

Har ställt in en ny kladdkaka i ugnen, den här gången med hallon och kokos på! Hur gott låter inte det? Idag har jag haft en helt okej dag, nationella gick dock kanske inte så bra. Fast orkar verkligen inte höja mig i matte, mitt VG får vara ett VG och så är det. Fick i alla fall sluta 13:50 idag istället för 14:30 så kom lite tidigare än vanligt till gymmet, körde en timme och sen satt jag för det mesta på golvet. Denna vecka har verkligen varit ett hel*ete så idag när vi var och handlade så köpte jag och mamma varsin B&J!
Ser den inte sjukt god ut?! Det är chokladkakor, chokladfudge och chokladbitar formade som peace-märken.
Massor med choklad , men det är ju inte så farlig för jag tränar ju ändå 3-4 gånger i veckan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test